Vásárlási tájékoztató

A webshop üzemeltetője a FRUIT OF CARE Társadalmi Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság, melynek adatai a következők:

Székhely: H-1107 Budapest, Mázsa utca 9.

Cégjegyzék: 01-09-945567

Adószám: 22938305-2-42

Számlaszám: Erste bank 11600006-00000000-78209255

Képviselő: Jakab Áron, ügyvezető, (a továbbiakban: FRUIT OF CARE)

 

 

  1. Általános információk

    A FRUIT OF CARE webáruházában a termékek mellett látható árak kiskereskedelmi árak, amelyek tartalmazzák az ÁFÁ-t. Céges és viszonteladói partnereinknek, 100.000 Ft-ot meghaladó vásárlás esetén nagykereskedelmi, illetve viszonteladói árlistánkat ajánljuk. Nagykereskedelmi és viszonteladói árlistánkat kérje munkatársunktól.

    A szállítási költséget a termékek mellett feltűntetett árak nem tartalmazzák. Egyéni vásárlóknak a szállítási költség bruttó 15.000 Ft alatti vásárlás esetén bruttó 1.460 Ft, amennyiben 15.000 Ft fölött vásárolt, a terméket ingyenesen szállítjuk ki a megadott címre. A szállítással kapcsolatos egyéb információkat a Szállítás menüpontban találja meg.

  2. Regisztráció

    A honlapon történő vásárláshoz regisztráció szükséges, amelyet a vásárlás megkezdése előtt, vagy a termékek kiválasztása után tud megtenni a Regisztráció gombra kattintva. A sikeres regisztrációhoz a *-gal jelölt adatok megadása kötelező, továbbá a A felhasználás feltételeit elolvastam és elfogadom melletti kis négyzetet is ki kell pipálnia. Megadott személyes adatainak helyességét ellenőrizheti. Az azonosító és a jelszó megadása azt jelenti, hogy a regisztráció útján nyilvántartásba vett természetes személy személyesen, illetve jogi személy, vagy jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság (szervezet) képviselője a szervezet nevében jár el a vásárlás során.
    A sikeres regisztrációról a megadott e-mail címre értesítést küldünk, ahol aktiválhatja regisztrációját. Ezt követően a Bejelentkezés gombra kattintva jelentkezhet be az oldalra a regisztrációnál megadott felhasználónévvel és jelszóval.
    Amennyiben elfelejtette jelszavát, az Elfelejtette jelszavát? gombra kattintva írja be e-mail címét, amelyre elküldjük az új jelszót. Ezután megkezdheti a vásárlást.
  3. Vásárlás folyamata

    1. Termékek kiválasztása: Válassza ki a terméke(ke)t, és kattintson a termék melletti kosárba helyez gombra. A kosár tartalmát bármikor megtekintheti. Amennyiben a termékmennyiséget módosítani kívánja, azt a termék kiválasztásakor a kosárba helyez gomb melletti négyzetben teheti meg, illetve később, a kosár áttekintése során is, olyan módon, hogy a darabszámot a kívánt mennyiségre írja át és a frissít gombra klikkel. Amennyiben a terméket törölni szeretné, úgy a töröl gombbal törölheti a tételeket. Vásárlását egyszerűen folytathatja és további termékeket adhat a kosarához. Megrendelését a Kosárban található megrendelem gombra kattintva véglegesítheti.

    2. Bejelentkezés és regisztráció: Amennyiben nincs még bejelentkezve az oldalra, a Bejelentkezés gombra kattintva a regisztrációnál megadott felhasználónévvel és jelszóval jelentkezzen be.
    A Vevőadatoknál automatikusan megjelennek a regisztráció során megadott adatai. Amennyiben szeretne ezen módosítani, itt megteheti. A szállítás zavartalan lebonyolítása érdekében célszerű telefonszámát megadnia. A kiszállítási adatokat kérjük pontosan kitölteni, amennyiben további megjegyzése van, azt is itt tudja leírni.
    Amennyiben a szállítási cím megegyezik a számlázási (regisztrációnál megadott címmel), akkor a Számlázási címmel megegyezik melleti boksz kipipálásával automatikusan kitölti az adatokat. Az adatok mentése gombra kattintva véglegesíti adatait.


    3. Szállítási és fizetési mód kiválasztása:
    A kosár tartalmánál tudja kiválasztani a szállítási és fizetési opciókat. Jelenleg három lehetőség közül választhat.

    3.a Személyes átvétel esetén két fizetési lehetőség közül választhat, az opciók melletti gombok bejelölésével. Irodánkban való személyes átvétel esetén a megrendelés végén bankkártyával interneten kifizeti a megrendelt terméket, vagy a helyszínen készpénzzel.
    A megrendelt termékeket személyesen a FRUIT OF CARE irodájában, (1107 Budapest, Mázsa utca 9. I./128.) a megadott nyitvatartási időben tudja átvenni. Amennyiben a személyes átvétel és készpénzes fizetés mellett döntött, a megrendelést követően üzenetet kap a munkatársunktól, hogy a termékeket mikortól veheti át irodánkban. Jellemzően a megrendelést követő munkanapon. Amennyiben személyes átvételt választja készpénzes fizetéssel, (előzetes egyeztetés hiányában) 8 napig tartjuk fent a rendelést. Bankkártyás fizetés és irodánkban történő személyes átvétel esetén szintén 8 napig tartjuk a termékeket irodánkban. Irodánk címét és nyitvatartási idejét a Kapcsolat menüpontban találja.

    3.b Futárral való kézbesítés esetén a terméket a megadott címre szállítjuk ki futárszolgálattal. Ebben az esetben bankkártyával tud az interneten fizetni. A szállítás feltételeiről részletes információkat a szállítás pontban olvashat. A bankkártyás fizetéssel kapcsolatban bővebben a Fizetés menüpontban olvashat.

    4. A rendelés áttekintése gomb megnyomásával ellenőrizheti megrendelésének adatait. Amennyiben módosítani szeretne rajta, kattintson a vissza gombra. A megrendelés véglegesítéséhez kattintson a rendelés elküldése gombra. Megrendelése adatait e-mailben visszaigazoljuk. Mikor ezen visszaigazolás megérkezik Önhöz, akkor jön létre Ön (illetve az Ön által képviselt szervezet) és a FRUIT OF CARE között a szerződés.


    5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a megrendelés eredményeként létrejövő szerződés nem tekinthető írásba foglaltnak és azt a FRUIT OF CARE nem iktatja. A rendelés eredményeként létrejövő szerződés magyar nyelven jön létre és rá a magyar jog az irányadó.
  4. Fizetés

    Kétféle fizetési mód közül választhat: bankkártyás és készpénzes fizetés. Bankkártyás fizetésre irodánkban történő személyes átvételnél vagy futárszolgálattal történő kiszállítás esetén van lehetőség. Készpénzes fizetésre kizárólag irodánkban történő személyes átvétel esetén van lehetőség.

    A FRUIT OF CARE a CIB Bankot választotta a bankkártyás fizetéshez. Bankkártyás fizetés kiválasztása esetén a bank biztonságos honlapjára visszük át, ahol a bankkártyája adatait adhatja meg, olyan módon, hogy azokhoz harmadik fél (a FRUIT OF CARE sem) fér hozzá.
    Fizetéskor a vásárolt megrendelés ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. A sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az vásárlás ellenértékével.
    Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.
    Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

    Az internetes kártyás fizetésről további információt a részletesen itt olvashat, továbbá a gyakran feltett kérdések menüpontban.

    Elfogadott bankkártya típusok:
    - MasterCard

    - Maestro
    - VISA
    - VISA Electron, melynek interneten történő használata a kibocsátó banktól függ. A kibocsátó bank határozhatja meg, hogy engedélyezi-e a kártyát internetes, úgynevezett "Cnp"-"Card not present" típusú tranzakciók végzésére.
    - internetes kártyák (webkártyák), pl. CIB Internetkártya
  5. Szállítás

    A webáruházunkban történő vásárlás esetén a termékek átvételére a következő lehetőségek vannak:

    1. Kiszállítás futárral: A szállítás költsége csomagonként 1460 Ft az egész ország területén, 15.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítási költséget átvállaljuk.
    A megrendelt terméke(ke)t trans-o-flex csomagküldő szolgálattal szállítjuk házhoz. A csomagot a megrendelés visszaigazolását követő három munkanapon belül kiszállítjuk a megadott szállítási címre. A szállítást a futárszolgálat munkaidőben 8:00 és 17:30 között végzi. Az első sikertelen kiszállítás után a rendeléskor megadott telefonszámon a futárszolgálat felveszi Önnel a kapcsolatot (ezért célszerű a vevőadatoknál telefonszámát megadni). A futárszolgálat két egymást követő munkanapon kísérli meg a kiszállítást, amennyiben ezen időpontokban nem tudja átadni a csomagot a kiszállítási címen az átvevőnek, a következő kiszállítás a kiszállítási költség újbóli megfizetését vonja maga után.


    2. Személyes átvétellel: irodánkban nyitva tartási időben személyesen is átveheti megrendelt termékeit. Irodánk Budapesten, a X. kerületben a Mázsa utca 9.-ben található.

    Irodánk címe:
    1107 Budapest, Mázsa utca 9. I./128. szoba) (Térképet lásd a Kapcsolatnál!)
    Nyitvatartási idő:
    Hétfő-péntek: 10:00-15:00


    Amennyiben a személyes átvételt választja, és egyedi kérése, kérdése van, kérjük, egyeztetés céljából írjon nekünk egy e-mailt a webshop@fruitofcare.hu e-mail címre.
  6. Garancia és elállás

    1. A FRUIT OF CARE abban az esetben tudja visszatéríteni a termék árát, ha a vásárló nem megfelelő vagy hibás állapotú terméket kapott, és helyettesítő termék kiszállítására nincs mód a vásárló által meghatározott időpontig. Ebben az esetben a csomag visszaszállítását a FRUIT OF CARE intézi, jogosnak talált reklamáció esetén a szállítási költséget a FRUIT OF CARE vállalja magára. Kérjük, hogy probléma esetén a csomag visszaszállítása előtt vegye fel a kapcsolatot munkatársunkkal.

    2. Bármilyen garanciális kérdés esetén munkatársunk készséggel áll rendelkezésére a webshop@fruitofcare.hu email címen és a +36 70 94 330 86 telefonszámon.

    3. Jogában áll, a megrendelést követően, 8 napon belül a megrendeléstől elállni. A lemondást e-mailen jelezheti. Az árut az átvételét követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül visszaküldheti, amennyiben azt nem vette használatba és bontatlan a csomagolása, vagy a csomag tartalmát hiánytalanul, sérülésmentesen visszaküldi. E lehetőséget a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) Kormányrendelet 4.§ és 5.§ biztosítja az Ön számára. A vételi szándéktól való elállás esetén a vételárat legkésőbb az elállás és az áru visszaszolgáltatását követő 30 napon belül visszatérítjük. Az áru visszaszállításával kapcsolatos költségeket Önnek kell viselni.
  7. Kapcsolat

    Mivel fontosak számunkra vásárlóink, ezért kérdéseit és javaslatait örömmel várjuk a webshop@fruitofcare.hu e-mail címen. Munkatársaink egy munkanapon belül megpróbálnak válaszolni az e-mailekre. webshop@fruitofcare.hu, +36 70 94 330 86

    Irodánk címe: 1107 Budapest, Mázsa utca 9. I./128. szoba

    GPS koordináta: X 19,129 Y 47,479


    Nyitvatartási idő:
    Hétfő-péntek: 10:00-15:00

  8. Adatvédelem

    A regisztrációhoz szükséges néhány személyes adat megadása is. Csak olyan információkat kérünk Öntől a regisztráció folyamán, amelyek feltétlenül fontosak ahhoz, hogy küldeménye célba érjen. Telefonszámára azért van szükségünk, hogy az esetlegesen felmerülő kérdéseket is tisztázhassuk Önnel. Kérjük, ennek érdekében pontosan adja meg a kért adatokat!
    Ezeket az adatokat harmadik fél számára nem adjuk ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek. Bővebb információkat az Adatvédelem menüpont alatt olvashat.
 
Feliratkozás hírlevélre
Kövessen minket a Facebookon is!
fruit of care - ajándék, amivel kétszer ad
Ön egy különleges vállalkozás honlapját látja: kiváló szakemberek és értelmi sérült embertársaink közös munkáját. A fruit of care márka az innovatív design, a minőségi kézművesség és a társadalmi felelősség egyedülálló kombinációját testesíti meg. Termékeink kiemelkedő minősége és igényes megjelenése a természetes alapanyagok felhasználásának és a gondos kézi készítésnek köszönhető. Vásárlásával nem csupán minőségi termékhez jutott hozzá, hanem mindannyiunk számára fontos társadalmi cél megvalósulását is elősegítette: értelmi sérülteket támogató civil szervezetek működéséhez járult hozzá.