Ajándék, amivel kétszer ad

A reprezentatív cég-, illetve reklámtárgyakat olyan vállalatoknak ajánljuk, akik társadalmi felelősségvállalás-programjukat szívesen összekapcsolnák az ajándékozással, hiszen a termékcsomagok összeállításakor megrendelőink arculatának megjelenítésére és egyedi igényeinek figyelembevételére is lehetőség van.

Termékeink egy különleges vállalkozás eredményeképp születnek: kiváló szakemberek és fogyatékkal élő embertársaink közös munkája által. A FRUIT OF CARE márka az innovatív design, a minőségi kézművesség és a társadalmi felelősség egyedülálló kombinációját testesíti meg.

Csapatunk

Designerek, kommunikációs szakemberek, értékesítők, programszervezők és a munkát segítő barátok elkötelezték magukat amellett, hogy olyan termékeket és programokat hozzanak létre, amelyek valóban hasznosak és értékesek – mindenki számára. Így bárki is kerül kapcsolatba egy FRUIT OF CARE termékkel vagy programmal, felemelő érzés fogja el: a jóérzés, hogy minden egyes ajándékkal kétszer ad.Vásárlásával nem csupán minőségi termékhez jut hozzá, hanem mindannyiunk számára fontos társadalmi cél megvalósulását is támogatja: fogyatékkal élőket támogató civil és nonprofit szervezetek működését segíti.

 

 

   

 

 

Filozófiánk

A társadalom- és környezettudatos, felelősségvállaló filozófia a jelen és a jövő magatartásformája. Valljuk, hogy üzleti és emberi sikereink kulcsa azzal a környezettel szemben tanúsított felelősségvállalás, amelyben élünk. Az emberek és a cégek felelőssége kiterjed arra a természeti és társadalmi környezetre, melyben működnek, amelyben kapják és adják a szolgáltatást, s mely lényegében lehetővé teszi azt, hogy egyáltalán létezzenek.

Felelősségvállalás

 

Önként elkötelezettjei lettünk a CSR-nek (Corporate Social Responsibility), azaz a vállalati társadalmi felelősségvállalásnak, mely a közjó fejlsztése mellett tette le voksát. Az üzleti gyakorlaton keresztül szeretnénk cégünk erőforrásainak bevonásával társadalom- és környezettudatosan dolgozni, élni. A szociális, a környezeti és az üzleti szempontokat egymástól elválaszthatatlannak tekintjük.

 

  

 

 

      

Ezen elvek mentén alakítjuk ki kapcsolatainkat a tevékenységünk által érintett csoportokkal (vásárlók, alkalmazottak, beszállítók). A CSR-alapú működés jellegből következően úgy viszonyulunk például a munkavállalókhoz mint jogokkal rendelkező emberekhez és hasonlóan a környezet kincseinek megóvásához, a korrupcióhoz és az üzleti működés során felmerülő erkölcsi dilemmákhoz. Hosszú távon nyereség (fenntarthatóság) tekintetében sikeres profitszerzésre törekszünk.

Termékeinket a hazai vállalatok is előszeretettel választják.

(Vodafone, HP, Siemens, stb.)
 

 

Fontos a véleménye!

Kérjük, támogassa munkánkat azzal, hogy kitölti kérdőívünket!

 
 
 

 

 

 

Feliratkozás hírlevélre
Kövessen minket a Facebookon is!
fruit of care - ajándék, amivel kétszer ad
Ön egy különleges vállalkozás honlapját látja: kiváló szakemberek és értelmi sérült embertársaink közös munkáját. A fruit of care márka az innovatív design, a minőségi kézművesség és a társadalmi felelősség egyedülálló kombinációját testesíti meg. Termékeink kiemelkedő minősége és igényes megjelenése a természetes alapanyagok felhasználásának és a gondos kézi készítésnek köszönhető. Vásárlásával nem csupán minőségi termékhez jutott hozzá, hanem mindannyiunk számára fontos társadalmi cél megvalósulását is elősegítette: értelmi sérülteket támogató civil szervezetek működéséhez járult hozzá.