Mit ad a Hajós?

2008. szeptemberében jelentettük be a média munkatársainak a fruit of care márka bevezetését. A sajtótájékoztató moderálását Hajós András vállalta el.
Első megkeresésre azt mondta, jó rendben, de még nézzünk rá az időpontra. Amikor visszahívtam, nem utasított el más elfoglaltságával, belemehettünk a részletekbe. Elolvasta az anyagokat, amiket küldtünk. Válaszolt az emlékeztető sms-re.
Pontosan érkezett, felkészülten, reagált a felszólalókra és hozzátette a maga véleményét. Otthonosan mozgott a társadalmi felelősségvállalás témában. Döbbenetes volt. Kíváncsivá tett tudásával, hozzáértésével és szimpatikus véleményeivel.

 

A kiadott sajtóközlemény

2008 szeptembere a fogyatékkal élőké volt a Mammut bevásárló központban. Ennek keretében 2008. szeptember 19-én 10 órakor a Sandwich GURU étteremben a Bárka Műhely ünnepélyes brandbemutatója és sajtótájékoztatója volt. A sajtóközleményt és a sajtótájékoztató programját itt olvashatja el. 

2008-as megjelenések

168 óra - Kójer Attila írása - 2008. október 3.
Emberi érintés
A Bárka új márkájával Hajós bontott vitorlát
 
Figyelem, a CSR nem csili-ivili nyomszakértők kalandos eseteiről szóló újabb tv-sorozat! A betűszó feloldása: Corporate Social Responsibility (CSR – pongyola fordításban: vállalati szociális felelősségvállalás). Itt profitorientált szervezetek (értsd: cégek) társadalmi szerepéről, úgymond a jótékonykodás egy olyan formájáról van szó, melynek során az adakozó fél nem feltétlenül anyagiakkal, de mindenképpen hosszútávra meglapozza a megsegített biztonságát.
Úgy is mondhatnánk: ne halat adj néki, hanem tanítsd meg halászni.

E folyamat mintapéldájának bemutatására szervezett sajtótájékoztatót az értelmi fogyatékosokkal foglalkozó Bárka Alapítvány és „jótevői” a Citibank Zrt. és a NESsT – Európa Esélyegyenlőségi Kht. melyek közösen segítették felnőttkorba lépni a Bárka új márkáját.     tovább>>
1 - 10 | 11 - 20
Feliratkozás hírlevélre
Kövessen minket a Facebookon is!
fruit of care - ajándék, amivel kétszer ad
Ön egy különleges vállalkozás honlapját látja: kiváló szakemberek és értelmi sérült embertársaink közös munkáját. A fruit of care márka az innovatív design, a minőségi kézművesség és a társadalmi felelősség egyedülálló kombinációját testesíti meg. Termékeink kiemelkedő minősége és igényes megjelenése a természetes alapanyagok felhasználásának és a gondos kézi készítésnek köszönhető. Vásárlásával nem csupán minőségi termékhez jutott hozzá, hanem mindannyiunk számára fontos társadalmi cél megvalósulását is elősegítette: értelmi sérülteket támogató civil szervezetek működéséhez járult hozzá.