168 óra - Kójer Attila írása - 2008. október 3.
Emberi érintés
A Bárka új márkájával Hajós bontott vitorlát
Figyelem, a CSR nem csili-ivili nyomszakértők kalandos eseteiről szóló újabb tv-sorozat! A betűszó feloldása: Corporate Social Responsibility (CSR – pongyola fordításban: vállalati szociális felelősségvállalás). Itt profitorientált szervezetek (értsd: cégek) társadalmi szerepéről, úgymond a jótékonykodás egy olyan formájáról van szó, melynek során az adakozó fél nem feltétlenül anyagiakkal, de mindenképpen hosszútávra meglapozza a megsegített biztonságát.
Úgy is mondhatnánk: ne halat adj néki, hanem tanítsd meg halászni.
E folyamat mintapéldájának bemutatására szervezett sajtótájékoztatót az értelmi fogyatékosokkal foglalkozó Bárka Alapítvány és „jótevői” a Citibank Zrt. és a NESsT – Európa Esélyegyenlőségi Kht. melyek közösen segítették felnőttkorba lépni a Bárka új márkáját.
tovább>>